Da li ste nekada izračunali koliko vremena, poslovnog prostora i novca trošite na organizaciju svoje poslovne dokumentacije i arhiva i da li je sve to usklađeno sa aktuelnim zakonom?
ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE i e-ARHIV: Sve što treba da znate!
Elektronsko arhiviranje kao i e-Arhiv su pojmovi o kojima se prethodnih meseci mnogo pisalo i špekulisalo. Kao i svaka informacija koja se tiče privrede i poslovanja privrednih subjekata i ova je izazvala puno neproverenih informacija, rokova i eventualnih rešenja. Kako bi vam doneli kompletne i relevantne informacije, razgovarali smo sa odgovornim ljudima koji učestvuju u pripremi i izradi rešenja za e-Pisarnicu i e-Arhiv i pripremili ovaj tekst koji sadrži SVE RELEVANTNE INFORMACIJE O ELEKTRONSKOM ARHIVIRANJU i e-ARHIVU.

Sa kim smo pričali i gde?
Tradicionalno, kao i svakog oktobra, Arhivističko društvo Srbije organizovalo je u savetovanje na temu e-Arhiv i e-Pisarnica u Kuršumlijskoj banji za arhivare i lica koja obavljaju poslove kancelarijskog poslovanja kod stvaralaca. Domaćin skupa bio je Istorijski arhiv “Toplice” iz Prokuplja.
U sklopu savetovanja organizovana je radionica za arhivare koja je namenjena arhivistima i licima koja obavljaju poslove kancelarijskog poslovanja kod pravnih subjekata a glavne teme su bile: elektronsko arhiviranje, elektronska pisarnica i e-Arhiv.
Predavači su bili:
- Svetlana jovanović, viši savetnik u Kabinetu predsednika Vlade, Jedinica za implamentaciju strateških projekata IT i eUprava i
- Marija Milošević, Ministarstvo kulture Repbulike Srbije.
Moderator je bila Milena Popović Subić, arhivski savetnik.
